Dėmesio keliaujantiems: vasarą traukiniai į Kauno geležinkelio stotį nebevažiuos

Šiemet įsibėgėja Lietuvą su Baltijos šalimis ir Vakarų Europos sostinėmis traukiniais sujungsiantis projektas „Rail Baltica“. Gegužės 22 d. geležinkelio ruože nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties prasidės europinės vėžės tiesimo darbai.

Dėl numatomų didelės apimties darbų vasarą bus sustabdytas traukinių eismas nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties, todėl maršruto Vilnius–Kaunas traukiniai važiuos tik iki Palemono ir atgal.

„Nepaisant numatomos eismo pertraukos, pasirūpinsime keleiviais. Tam nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties organizuojame nemokamus autobusų reisus, kurie bus pritaikyti prie traukinių Vilnius–Kaunas tvarkaraščių“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.

Dabar Palemone įrengiama laikina stotis, tvarkoma infrastruktūra, kuri bus pritaikyta ir judėjimo negalią turintiems keleiviams.

Siekiant užtikrinti patogias keliones, „Lietuvos geležinkeliai“ organizuos nemokamą transportą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties. Planuojama, kad per dieną keleivius iš Palemono iki Kauno centre esančios stoties ir atgal veš dvylika specialių autobusų reisų. Šių autobusų tvarkaraščiai priderinti prie populiariausių traukinių Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius reisų. Specialūs autobusai traukinių keleivius veš nemokamai.

„Lietuvos geležinkeliai“ su Kauno miesto savivaldybe derina ir viešojo transporto tvarkaraščius. Siekiama, kad tomis valandomis, kai iš Palemono į geležinkelio stotį nekursuos specialūs autobusai, traukinio keleiviai į miesto centrą ar kitus rajonus galėtų patogiai vykti miesto viešuoju transportu.

Išsamią informaciją apie traukinių eismo pakeitimus ir specialius autobusų reisus balandžio pabaigoje bus galima rasti internete www.traukiniobilietas.lt.

„Rail Baltica“ – didžiausias Baltijos regiono infrastruktūros projektas per pastarąjį šimtmetį. Moderni greitoji „Rail Baltica“ jungtis suteiks patogią, saugią ir aplinkai nekenkiančią keleivių judėjimo alternatyvą, o geležinkelio linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Nutiesus „Rail Baltica“, keliones pradės šiuolaikiški ir modernūs elektriniai traukiniai, važiuosiantys 250 km/h greičiu, tad iš Vilniaus Varšuvą galėsime pasiekti per 4 val., o Latvijos sostinę Rygą, vos per kiek mažiau nei 2 val.