Nekilnojamąjį turtą (NT) pardavę gyventojai pajamų mokestį turi mokėti tada, kai NT parduoda brangiau nei įsigijo ir neišlaikė jo nuosavybėje 10 metų. Mokestis skaičiuojamas nuo skirtumo tarp pardavimo ir pirkimo kainos. NT pardavimo pajamos apmokestinamos 15 arba 20 proc. pajamų mokesčio tarifu.
Jeigu nekilnojamojo turto pardavimo pajamos, kartu su kitomis, nesusijusiomis su darbo santykiais, pajamomis, neviršija 120 VDU (136 344 eurų), tai jos apmokestinamos 15 proc. pajamų mokesčio tarifu, o 120 VDU viršijanti minėtų pajamų dalis apmokestinama 20 proc. tarifu.
Pažymėtina, kad apmokestinant NT pardavimo pajamas yra taikomos lengvatos, kuomet mokesčio mokėti nereikia:
Atkreipiamas dėmesys, kad pardavus nekilnojamąjį turtą, kurio pardavimo pajamos neapmokestinamos, deklaruoti nekilnojamojo turto pardavimo pajamų neprivaloma. Gavus apmokestinamųjų NT pardavimo pajamų, tokias pajamas deklaruoti reikia pasibaigus metams, iki kitų metų gegužės 2 d.
Daugiau informacijos apie NT pardavimo pajamų deklaravimą, apmokestinimą ir sumokėjimą savarankiškai galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt skiltyje „Gavau turto pardavimo/nuomos pajamų“ pasirinkus „Pardaviau nekilnojamąjį turtą“ arba paskambinus telefonu 1882.
Ketvirtadienį buvo perimti 9 iš Baltarusijos į Lietuvą oro balionais skraidinti cigarečių kroviniai. Iš viso…
Spalio vidurys į šalį atneša tikrąjį rudenį. Nors savaitės pradžioje dar mėgavomės malonia šiluma, penktadienį…
Spalio 8 dieną, 13 val. 5 min., ugniagesiai gavo pranešimą, kad Kaišiadorių rajone, Kruonio seniūnijoje,…
Praėjusio penktadienio vidurdienį Kaišiadorių rajono savivaldybės sveikatos centro Priėmimo skubiosios pagalbos skyriuje suveikė Gyvybės langelio…
Spalio 8 dienos ankstyvą rytą Kaišiadoryse užfiksuotas eismo įvykis, kurį sukėlė neblaivus jaunas vairuotojas. 6 val.…
Spalio 8 dienos ankstų rytą, 3 val. 39 min., policijos pareigūnai kreipėsi pagalbos į ugniagesius…