Site icon Kaišiadoriečiams.lt

„Luminor“ įspėja klientus – sukčiai siuntinėja melagingas trumpąsias žinutes ir kviečia spausti netikrą nuorodą

„Luminor“ bankas perspėja klientus apie padažnėjusias finansinių sukčių, siunčiančių melagingas trumpąsias žinutes, atakas. Tokios žinutės sukurtos taip, kad vizualiai atrodytų tarsi siunčiamos iš banko ir jose pranešama apie neva atliktą mokėjimą, kurį gavėjas esą dar gali atšaukti paspausdamas pridėtą nuorodą.

„Luminor“ banko sukčiavimo prevencijos ekspertai perspėja, kad pastaruoju metu finansiniai sukčiai tampa vis išradingesni. Siunčiamos žinutės parašytos taisyklinga lietuvių kalba ir skatina paspausti nuorodą, jei gavėjas nori atšaukti neva tik ką atliktą mokėjimo operaciją.

„Sukčiai apsimeta banku ir klientams pateikia informaciją, kurios tikslas – paskatinti žmones paspausti fiktyvią nuorodą, kuri, tikėtina, yra kenkėjiška. Perspėjame klientus, kad bankas niekuomet nesiunčia  trumpųjų žinučių apie atliktą mokėjimą ir juolab neskatina tokio veiksmo atšaukti, todėl sulaukus tokios žinutės reikėtų jokiu būdu neatidarinėti pateiktos nuorodos. Geriausia – tokią žinutę iškart ištrinti“, – sakė „Luminor“ banko Sukčiavimo rizikos valdymo skyriaus vadovas Linas Sadeckas.

Pasak L. Sadecko, pagrindinis finansinių sukčių tikslas visuomet yra išvilioti konfidencialius klientų duomenis, o vėliau – lėšas, priverčiant klientą išsigąsti dėl tariamo sąskaitos nesaugumo, manipuliuojant neva atliktais mokėjimais, nes tuomet nusikaltimo auka tampa emocionalesnė ir mažiau atidi detalėms.

Kadangi sukčiai nesirenka aukų, žinutės gali sulaukti bet kuris iš mūsų, todėl „Luminor“ banko specialistai taip pat pataria apie padažnėjusius finansinių nusikaltimų atvejus perspėti artimuosius.

„Luminor“ banko sukčiavimo prevencijos ekspertai taip pat pataria:

Exit mobile version