Susipažinkite su naujausiomis 2023 m. Europos tendencijomis

Nauji metai, naujas sezonas, naujos tendencijos! Šiuo metų laiku visi karštai laukia visų puikių dalykų, kuriuos atneš naujasis sezonas. Šiame straipsnyje apžvelgsime sporto tendencijas, kurias dažnai matysite 2023 m. Taip galėsite iš anksto joms pasiruošti.

Robertas Kiyosaki yra pasakęs išmintingus žodžius: „Geriausias būdas nuspėti ateitį – studijuoti praeitį…“. Būtent tai ir padarėme, kad nustatytume šias tendencijas. Maža to, remdamiesi savo tiesiogine patirtimi ir tyrimais iš svetainių kaip https://fanuarena.lt/sport, galime jums šias tendencijas pateikti su dideliu pasitikėjimu. Taigi, nieko nelaukdami pasinerkime į jas.

Vertybėmis grindžiami fandomai

Daugeliui sirgalių ir gerbėjų sportas – tai ne tik žaidimas. Tai – gyvenimo ir buvimo būdas. Tai tapatybė ir būtis. Taigi matome, kaip auga vertybėmis grindžiami fandomai. Peržvelkite socialinę žiniasklaidą ir pamatysite „Facebook“ ir „LinkedIn“ grupes, skirtas sportuojančioms moterims, įvairių rasių žmonėms sporte ir kt. pagrindu sukurti fandomai. Tai sporto tendencija, kuri tęsis 2023 m.

Ši konkreti tendencija ypač aktuali dabar, kai Katare buvo rengiamas pasaulio vyrų futbolo čempionatas. Daug žmonių, ypač Vakaruose, labai garsiai reiškė nepritarimą šiam sprendimui. Davidą Beckhamą, šio pasaulio futbolo čempionato ambasadorių, daugelis sirgalių peikė kaip parsidavėliu. Taip yra todėl, kad jis anksčiau bendradarbiavo su UNICEF, dirbdamas su lygybės projektais. Be to, jis buvo pavadintas gėjų (LGBT) ikona. Taigi jo sprendimas tapti Kataro pasaulio futbolo čempionato ambasadoriumi, už kurį jis ateinančius 10 metų uždirbs po 15 mln. svarų sterlingų per metus, t. y. iš viso 150 mln. svarų sterlingų, privertė gerbėjus suabejoti, ar žmogus dėl pinigų padarys bet ką. Visa tai neigiamai paveikė Davido įvaizdį ir FIFA žiūrovų skaičių, jų pasitikėjimu organizacija.

Ką tai reiškia jums

Turite labiau nei bet kada anksčiau apgalvoti, kaip jūsų sprendimus vertins jūsų fanai. Žinoma, negalėsite 100 proc. patenkinti visų, bet vis tiek turite būti atidūs. Ne tik tai, bet ir tai, kad turite priimti savo, kaip visuomenės pokyčių skatintojo, vaidmenį. Taigi užuot gynęsi, pereikite į puolimo poziciją. Spręskite klausimus, kurie turi įtakos jūsų fanams. Pavyzdžiui palaikyti moterų, translyčių dalyvavimą sportuose, ir kt.

Verslo modelio inovacijos sporte

Vėlgi, tai dar viena iš labiausiai įsisenėjusių sporto tendencijų, kurią dažniau matysite 2023 m. Mėgstu tai vadinti „nestandartiniu požiūriu į sportą“. Dėl duomenų ir skaitmeninimo sporto organizacijos (https://fanuarena.lt/sport/) dabar turi daugiau galimybių mąstyti nestandartiškai. Kai tai daroma teisingai, tai lemia didesnes pajamas ir tvirtesnius santykius su fanais. Vien šia tema galima daug ką pripasakoti, todėl nesileisime į detales. Tačiau štai keletas verslo modelio naujovių sporte pavyzdžių.

Skaitmeninė žiniasklaida diegia pajamų srautų naujoves

Tai paprasčiausiai reiškia skaitmeninės žiniasklaidos panaudojimą pajamoms didinti. Pagalvokite apie transliacijos platformas ir savo mobilią programėlę. Pavyzdžiui, pirmoji iš jų padėjo padidinti mažiau žinomų sporto (pvz., regbio, golfo, plaukimo) auditorijos dydį ir žiūrimumą. O antroji tikrai padėjo sporto organizacijoms pasiekti daugiau žmonių.

Bendruomenė kaip verslo modelis 

Viskas, ką iki šiol aptarėme, nurodo į šį esminį dalyką – fanai kuria sportą. O tai, ko fanai nori, fanai turėtų gauti. Kai pagalvojate apie anksčiau aptartas vertybėmis grindžiamas fandomais, suprantate bendruomenės svarbą. Ir kaip bendruomenės pavertimas verslo modeliu gali būti labai svarbus jūsų sporto organizacijai.

Produkto inovacijų modelis

Sporto organizacijos turėtų sutelkti dėmesį į produktų inovacijas, kaupdamos ir analizuodamos visų savo fanų sąveikos duomenis ir ieškodamos tinkamų galimybių juos panaudoti ar pritaikyti.

Nr. 23/26

___

Tai yra užsakomasis straipsnis. Jo turinį pateikė užsakovas ir Kaišiadoriečiams.lt tinklalapio administracija už jį neatsako bei atsakomybės neprisiima.