Kaišiadoryse lankėsi AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius
Liepos 11 d. Kaišiadoryse, Seimo narės Laimutės Matkevičienės kvietimu, lankėsi AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Mantas Bartuška ir Komunikacijos departamento direktorius Mantas Dubauskas, kurie kartu su savivaldybės vadovais ir Seimo nare apžiūrėjo geležinkelių infrastruktūros objektus bei aptarė aktualius klausimus.
Susitikimo, vykusio Kaišiadorių geležinkelio stotyje ir Savivaldybės didžiojoje salėje, metu Kaišiadorių rajono savivaldybės meras Vytenis Tomkus, Administracijos direktorius Česlovas Neviera bei kiti savivaldybės darbuotojai kartu su bendruomenės atstovais išsakė ilgametes problemas dėl pėsčiųjų tilto būklės ir būtinybės šį tiltą kuo skubiau rekonstruoti, įrengiant keltuvus, kurie padėtų tiltu naudotis neįgaliesiems, senyvo amžiaus žmonėms, mažus vaikus auginantiems asmenims bei visiems kaišiadoriečiams. Savivaldybės meras Vytenis Tomkus išsakė savivaldybės ir gyventojų norą, jog vietoje susidėvėjusio tilto ateityje būtų įrengta požeminė pėsčiųjų perėja, kurios naudojimas ir eksploatavimas būtų pigesnis ir patogesnis. Taip pat savivaldybės meras pasiūlė netaikyti papildomų mokesčių keleiviams įsigyjant bilietus traukiniuose.
Bendruomenės atstovai Kazimieras Malinauskas ir Jonas Katkevičius įmonės atstovams priminė apie prieš kelerius metus duotus pažadus įrengti garsą slopinančią sienelę, gyventojus apsaugančią nuo traukinių keliamo triukšmo, taip pat dėl traukinių bilietų pardavimo be antkainio traukinyje, netvarkingų krovos aikštelių. Neįgaliųjų sąjungos pirmininkas Ramūnas Adomaitis ir Socialinės paramos skyriaus vedėja Eglė Mockevičienė priminė, jog Lietuva yra ratifikavusi Jungtinių tautų Neįgaliųjų teisių konvenciją, kuri šiuo atveju yra nevykdoma ir pabrėžė, kad taip yra stipriai ribojamas neįgaliųjų judėjimas bei jų teisės.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius pristatė įmonės veiklos gaires, planuojamus ir vykdomus projektus, greitu metu prasidėsiančią ir trejus metus vyksiančią geležinkelio ruožo Kaišiadorys – Klaipėda elektrifikaciją, kurią atlikus į Klaipėdą vykstančių traukinių greitis galėtų padidėti iki 160 km/h. Taip pat generalinis direktorius apžvelgė projekto „Rail Baltica“ atšakos į Vilnių, kuris turėtų būti įgyvendintas iki 2025 m. planus ir siekį traukinių greitį šioje atšakoje padidinti net iki 240 km/h. Įmonės vadovai pažadėjo, jog kaišiadoriečiams aktualiu pėsčiųjų tilto klausimui bus ieškoma problemos sprendimo būdų ir sutarta šį klausimą vėl aptarti rugsėjo mėnesį.