Ukrainoje, neblaivus inžinierius, vairuodamas automobilį su Lietuviškais registracijos numeriais, susidūrė su naikintuvu

Lėktuvų avarijos ant žemės skamba keistai, tačiau tokių įvykių būna. Oro uostuose nuolat zuja įvairios paskirties aptarnavimo mašinos, lėktuvai perstumdomi į jiems skirtas vietas. Tinkamai neįvertinus atstumo kartais įvyksta nemalonūs kontaktai, tačiau tokių keistų avarijų kaip šį trečiadienį Ukrainoje pasitaiko itin retai.

Ukrainoje, vėlų kovo 10 dienos vakarą, netoli Kijevo dislokuotoje 40-e taktinės aviacijos brigadoje įvyko avarija. Į savo stovėjimo vietą pertempiamas naikintuvas „Mig-29“ pateko į avariją. Į naikintuvą įsirėžė „VW Touran“ galimai neteisėtai važiavęs aerodromo takais.

Naikintuvui tekęs stiprus smūgis į galinę dalį, kurioje sumontuoti varikliai, sukėlė gaisrą. Ugnies suvaldymui teko pasitelkti gaisrininkus. Tikėtina, kad stipriai apgadintą naikintuvą teks nurašyti. Į avariją patekęs lėktuvas buvo atnaujintas iš pagrindų 2017 metais.

Karinė prokuratūra pradėjo tyrimą siekiantį išsiaiškinti avarijos priežastis. Nuosavą automobilį vairavo kapitono rangą turintis inžinierius. Įvykio vietoje buvo nustatytas 0,2 promilės girtumas. Avarijos metu patyrė lengvus veido, krūtinės sumušimus. Įtariamasis šiuo tyrimo pradžioje paliktas laisvėje.

Kiekvienas prarastas lėktuvas labai skaudus smūgis valstybei. Po 2014 metais kilusio konflikto Ukrainos rytuose šalies oro pajėgos susitraukė kelis kartus. Turimą aviaparką sudaro pagrinde Rusijoje gaminami seni sovietiniai naikintuvai. Įtempti santykiai tampa principiniu trukdžiu tinkamai prižiūrėti naikintuvus. Armijos užsakymu atlikta studija optimizmo taip pat neteikia. Joje rašoma, kad jau 2030 metais beveik visų turimų orlaivių skraidymo valandos pasibaigs.

Remiamas turinys:
Naujienos iš interneto