Sraigių ūkio „Aspersa“ savininkai papasakojo, kaip jie laikosi pandemijos metu

„Pastaruoju metu vis dažniau sulaukiame klausimų kaip laikomės pandemijos akivaizdoje. Taigi atsakome visiems Jums, mielieji, kaip CCOVID -19 palietė mūsų ūkį“ – rašoma mums atsiųstame pranešime.

Rodos taip neseniai sveikinome vieni kitus su 2020-aisias. Džiugios nuotaikos, naujų tikslų kėlimas, pozityvios mintys ir taip toli, už tūkstančių kilometrų, kažkur Kinijoje, girdimas korona viruso pavadinimas buvo visai ne mums ir ne apie mus. Tarsi mistinis kodas COVID-19, kuris, atrodė, skamba daugiau kaip mistinio trilerio siužetas nei galima realybė. Deja, šis trileris palietė ir įsuko į veiksmų karuselę visus nuo provincijos Kinijoje iki Pavuolio kaimo Lietuvoje.

Taigi, COVID-19, vienaip ar kitaip palietęs kiekvieną visuomenės, ekonomikos segmentą, neaplenkė ir mūsų sraigių ūkio. Situacija visus 2020-uosius buvo tokia nestabili ir nenuspėjama, kad pirmąjį pusmetį tikrai buvo sunku suvokti kaip reaguoti ir prisitaikyti prie esamos situacijos. Ne paslaptis – esame nuolatiniai Lietuvoje vykstančių mugių dalyviai, kurių metu platiname bei pristatome savo sraigių produkciją esamiems ir naujiems pirkėjams, partneriams. Neįvykusios mugės atitinkamai lėmė planuotos apyvartos sumažėjimą, kuris siekė apie 20-30 proc. Restoranų bei kitų maitinimo įstaigų uždarymas apyvartą sumažino dar apie 20 proc. Tačiau, kaip sakoma „Kas mūsų nenužudo – padaro stipresniais“.

Ir iš tiesų, buvo du keliai – verkti, kaip blogai ir nedaryti nieko, arba daryti viską, kad nebūtų laiko verkti, o mūsų produkcija pasiektų mūsų mylimus klientus.

Esame šeimos ūkis, o šeimoje glūdi didžiulė jėga. Taigi, suvienijome mintis bei jėgas ir darėme viską ir dar daugiau, kad su meile ir dideliu tikėjimu gimusiam verslui nekiltų grėsmė išnykti. Vasarą praleidome savo ūkyje priimdami visus norinčius susipažinti su ūkyje vykdoma veikla bei gaminamais produktais. Vedėme edukacines programas taip suteikdami žmonėms galimybę pakeisti aplinką, pabūti gamtos apsuptyje. Kartu tai buvo puikus būdas pristatyti savo produkciją.

Yra sakoma „Jei Mahometas neina pas kalną – kalnas ateina pas Mahometą“. Neliko parodų, o daryti kažką reikėjo, kad sraigės rastų kelius į viruso išvargintų žmonių namus. Taip pat labai išplėtėme išvežiojamąją prekybą. Šioje vietoje reikia stabtelėti ir dar ir dar kartą padėkoti visiems sureagavusiems į „pagalbos“ laišką pirmos pandemijos metu, kai tikrai nežinojome, kas mūsų laukia rytoj. Mūsų klientai įrodė, kokia didelė jėga jie yra. Suveikė reklamos principas „iš lūpų į lūpas“, kurios dėka pirmos pandemijos bangos metu galėjome išplėsti išvežiojamąją prekybą.

Šios pandemijos akivaizdoje džiaugiamės, kad esame maži, nes tai lemia mūsų mobilumą, lankstumą, galimybę žaibiškai reaguoti į situaciją. Neturime didelių įsipareigojimų svetimiems žmonėms, todėl didžiausia dalimi esame atsakingi prieš save ir, žinoma, prieš savo klientą, kurį labai branginame ir vertiname. Esame labai dėkingi žmonėms, kurie patikėjo ir tikėjo mumis, paragavo ir pamėgo mūsų produkciją.

Šiandien, jau sutikę 2021-uosius, vėl esame kupini optimizmo ir džiugių, viltingų nuotaikų. Į susidariusią situaciją stengiamės reaguoti ne kaip į problemą, o žvelgti į tai kaip į mus užgrūdinantį iššūkį.